I was in love.

Hallojsan på er sötnosar!

Jag tycker att det är på tiden att ni får en fortsättning på min utflykt till Brännö Rödsten. Finns hur mycket bilder som helst att visa er! Haha, kommer dyka upp när ni minst anar det. ;) Surprise liksom!

Som jag nämnt tidigare är Skärgården helt idyllisk. Kände mig som en paparazzi med kameran i högsta högg i en underbar miljö. Enda skillnaden är väl att jag inte gör intrång i någons privatliv. Vilket helt klart är ett plus!

 
 Kan vi ägna en stund åt att prata om hur fint detta hus är? Det låter som en bra idé! Äskar designen på huset och att allting matchar förutom taket och blommorna. Fast hur superfint hade det inte varit i rosa! Imagine that. Vore ju en dröm. Åååh, då hade jag velat bo där. ♥ Thihi

 
 Har jag sagt att Skärgården är idyllisk? Jo, det har jag säkerligen. Men det går inte att säga det för många gånger utan att låta tjötig. Eller har jag fel? Vilken miljö, I was in love. Finns massor av awsome fotomotiv längs varje hörn. Älskar verkligen att fotografera blommor! Så sjukt vackra och fina. Haha, pappa gick i förväg för att jag segade. När jag fotograferar måste det bli bra och då tar jag ett x antal bilder i samma serie. Förstår att folk (i detta fall pappa kan tröttna.) That's the struggle att gå på fotopromenad med mig! ;)
 
 
Slutligen kom även jag fram till "Brännö Lagård Museum". Efter många om och men. Bättre sent än aldrig! Jag låter er följa med in en snabbis. Inuti har man valt att fokusera på att visa livet förr, nu och i framtiden ute vid Skärgården. Förr var det ett ställe för sommargäster som kunde få hyra bostaden under sommaren. Den sista sommargästen flyttade ut under 50-talet och gården är i gott skick sedan dess.

 
Tycker att denna inredning är riktigt mysig. Vitt är någonting som jag har fastnat för. Stolarna är mina favoriter. Härlig design!

 
Nu har vi kommit till slutet av rundturen. Fotograferade endast det jag tyckte var intressant. Kalla mig ego if you want to. Ni fick i alla fall ta del av några guldkorn.

Fortsättning följer... Som sagt, har många bilder att bjuda på från denna utflykt. Hoppas att ni är lika förväntansfulla som jag är! :) Kramis

Kommentarer
Jasmine säger:

Vackra bilder!

2015-08-26 | 09:55:57
Bloggadress: http://megafistairpumprave.blogg.se/
madabouttea.se säger:

Ser verkligen jättefint ut!

2015-08-27 | 10:03:15
Bloggadress: http://madabouttea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note