Sommarvärme fanns i luften och man njöt till fullo. ♥

Vilken fantastiskt fin onsdag jag och pappa har haft! Vi tog oss ut till Brännö Rödsten och promenerade samt fotograferade i mängder. Käkade glass ute vid hamnen gjorde vi också. Vädret var helt underbart, sommarvärme fanns i luften och man njöt till fullo.

Här kommer ett par bilder:



Under båtresan ut till Brännö Rödsten fanns det små söta hus att betrakta.



Slutligen var vi framme med denna båt. Den är rätt fin ändå. Som ni kan se så var vi inte ensamma om att ta tillvara på vädret och dra ut till skärgården. Helt förståeligt.
 


En väldigt fin båthamn.



Här började vi vår färd mot nya äventyr... Så himla fint med all grönska som syns ute nu.



Flakmoppe och cykel märkte vi var ett populärt färdmedel ute på ön. Vi fick se upp så vi inte blev överkörda. Minns särskilt att jag hörde en extra rolig tuta när någon plingade och kom cyklandes.

Jag har som sagt haft en väldigt härlig onsdag ute på Brännö Rödsten. Enda nackdelen med dagen är att jag trots solkräm hade med mig inte smörjde mig. Tänkte att det spelar väl ingen roll när vi bara promenerar. Ack så fel jag hade. Ser ut lite som en kräfta på vissa delar, särskilt från nacken och en bit nedanför ryggen och armarna har även fått sig en släng av sleven. Varför lär man sig aldrig? Solen ska ALDRIG underskattas oavsett om man bara promenerar. #dagenslärdom

Fortsättning följer...

Kommentarer
Vanessa andersson säger:

åhh så härligt :D

2015-07-02 | 07:05:16
Bloggadress: http://vanessaandersson.se
Agnes Olofsson säger:

Gud vad härligt, fina bilder!

2015-07-02 | 10:49:52
Bloggadress: http://agnesolofsson.blogg.se/
Linda säger:

Vilken fantastisk sommardag det såg ut som ni hade!!!

2015-07-02 | 20:12:45
Bloggadress: http://lindalovegood.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note