Vi fungerar som fantastiskt bra träningskompisar!

A way of life
- image #2277773 by miss_dior on Favim.com
weheartit 
Bjussar på go träningsinspiration!

Jag älskar att träna. Det är så sjukt gött att känna musklerna jobba och känslan som kommer efteråt. I onsdags körde jag ett svingött gympass med min fina vapendragare Cecilia! Tror nog att det kan vara det bästa passet någonsin vi har gjort tillsammans. Vi fokuserade till mesta dels på vader och lår (vilket kändes i går och känns i dag). Vi körde även en del squats med vikt och armövningar. Jag minns hur svaga mina armar var när jag och Cecilia började gymma ihop, orkade knappt köra 10x3 repitioner med skivstång (Cecilia fick hjälpa mig) men nu har det gått en tid sedan dess och nu klarar jag av det mycket bättre själv! En riktigt härlig känsla att det går framåt. Minns då jag var nybörjare hur opepp jag egentligen var på att hänga på gymmet. Det var Cecilia som tyckte att det var roligt, inte jag! Det har skett en förändring. Nu tycker vi båda att det är roligt och peppar varandra!! Vi fungerar som fantastiskt bra träningskompisar! 


Efter gymmet drog vi till Coop och köpte varsin 1,5 liters glassbytta och satte oss hemma hos mig. Käkade och tjötade om allt mellan himmel och jord. Hur härligt?

Psst... ni glömmer väl inte min frågestund? Klicka HÄR för att ställa en eller flera frågor. :))

Kommentarer
Carina säger:

Glassen va det istället för proteindrinken? 😀

Svar: Nopp, jag hade druckit min proteindrink efter träningen :D
Veronica Pettersson

2014-12-19 | 11:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note