Kör igång en frågestund!


Foto: Cecilia Hellqvist

Jag kör igång en frågestund här på bloggen! Nu har ni alltså chansen att ställa massa frågor om det är någonting ni undrar över och är nyfikna på att få svar på. Shoot vettja! ;) Tror att ni själva känner vad som är relevant och inte. Ser fram emot att läsa era frågor och att svara på dessa när jag anser det är tillräckligt. Bomba med frågor tills dess! Haha, okaaj... nu har jag tjatat om att ni ska ställa frågor man kan ju nästan tro att jag tvivlar på om ni är trögfattade. Btw, orden i bilden ovan är bara förslag till er ifall ni skulle vara fantasilösa och inte veta vad ni ska ställa för frågor... ^.^

Kommentarer
Carina säger:

Hur menar du nu?du skriver " man kan ju nästan tro att jag tvivlar på att ni är trögfattade!" Du tycker alltså vi är trögfattade? ;-) Tack det va en ny upptäck jag gjort nu ..Natti natti mamma.
ps.Cecilia va duktig du är på att fotografera

Svar: Haha, du hör nog min sarkasm i det hela ;) Vad bra att jag får dig att upptäcka nya saker mor min sköna!
Jamen, visst är min fina Cecilia duktig på att fotografera! Hon kan sin sak :D
Veronica Pettersson

2014-12-03 | 23:25:26
Life of Johanna säger:

Bebis är beräknas till 6mars

2014-12-04 | 11:18:53
Bloggadress: http://lifeofjohanna.se
leav säger:

Har du varit kär! Är du det nu

2014-12-04 | 13:00:28
Erika säger:

Vilka platser i världen vill du besöka allra mest? har du en topplista till exempel? :)

2014-12-13 | 23:16:21
Daniella säger:

Var det inte du som inte skulle sätta din fot på xy igen eller inbillade jag mig? :) men bra att du hade kul iallafall

2015-01-18 | 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note