Slömumriken nummer ett


Rosett: Fått av pappa ♥ Halsband och kofta: Second Hand ♥ T-shirt och väska: Ullared ♥ Linne: Gina Tricot ♥ Jeans leggins: Kappahl ♥ Örhängen: Accesories (troligtvis?)

En outfit från då jag skulle gå på min gamla körs Gospelkonsert i Adolfs kyrkan. Det var flera månader sedan dess. Tänk vad tiden verkligen rinner iväg... ^.^

Vad har hänt i dag undrar kanske ni nu? Jag var på min VFU tidigare i dag. Det var mycket trevligt och roligt. Barn är helt underbara (haha, inte all the time men väldigt ofta i alla fall). Vinkade hej då till några barn som stod vid grinden då jag var på väg ut genom dörren. Slängde även slängkyssar till dem och då gjorde en flicka likadant. Hihi, sött!

Slö som jag är... ligger jag nu nere i källaren på soffan och bara softar... med mobilen i högsta högg! Vad vore världen i all sin glans om inte mobiler fanns? ;)

Hoppas att ni också har haft en fin torsdag. :) Pussis och kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note