Veronica goes sporty.


Jacka:
Second Hand ♦ Träningsbyxor och tröja: Ullared ♦ Skor: DinSko ♦ Hatt: H&M
 
God kväll på er finisar!

För en stund sedan kom jag hem från kören. Det var många som hade hittat till oss i och med att Borås Studentkör sjöng under Kårens sittningar och även stod och värvade medlemmar under högskolans föreningsmässa. Sååå himla kul!! Hoppas verkligen att det är många som stannar kvar och återkommer! En del killar syntes även till, det gillas eftersom det blir ett häftigare sound om man även har basar och tenorer. Awsome!

Oh yeaah, jag körde en fotografering direkt efter gymmet. Som ni kan se ovan. Tycker att det blev en läcker look. Jag kan inte riktigt bestämma mig om det är mina snygga träningsbyxor, skor eller hatten som gör denna look. Hmmm... vi säger så här helt enkelt. Alla dessa tillför någonting till denna outfit. Älskar i alla fall sporty style! Tänker börja använda träningsbyxor till vardags. Sjukt snyggt och bekvämt. En grym kombo!

Lämna gärna en kommentar om denna look!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note