Ni får helt enkelt gå nakna.

Hej på er goingar!

Kul att det är så många som har hittat hit. Hjärtligt välkomna till mitt lilla krypin! Tidigare delade jag med mig av höstpepp här på bloggen. Vad passar sig då inte bättre med ett kollage för er shoppingsugna själar? Tycker att det är en utmärkt idé! Visserligen är det bara massa bomberjackor, ni får helt enkelt gå nakna på resten av kroppen. Haha, mer nakenhet åt folket. ;)

Här är mitt kollage:


Första:
Finns här / Andra: Finns här / Tredje: Finns här  / Fjärde: Finns här / Femte: Finns här  /  Sjätte: Finns här

Jag gillar, tycker om... nej ÄLSKAR verkligen bomberjackor!! Detta klädesplagg kan piffa upp vilken outfit som helst. Min absoluta favorit bland dessa är helt klart den guldiga. Sticka ut ifrån mängden var det ja! Sjukt cool och snygg! Skulle gärna lägga beslag på den... ;)

Vad anser ni om bomberjackor? Det är ju verkligen hett just nu. Många bloggare bär bomberjackor, har tappat räkningen på HUR många. Men har nog inte tillräckligt med fingrar för att räkna ALLA. :3


Kommentarer
VERONICA - fashion blog säger:

Gryyymt snygga, verkligen perfektion! :) Hoppas du haft en underbart fin kväll tjejen, kramar fina du!

2015-09-15 | 20:51:18
Bloggadress: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note