Jag ställdes för en extra stor utmaning och klarade den.


Två selfies från ett gött ryggpass! 💪 Från och med förra veckan ökade jag vikt i min sista repetition under alla mina övningar. Körde denna strategi ännu en gång! Det känns bra, för det visar att jag sätter upp mål för min träning och det är väldigt viktigt! Efter vistelsen på gymmet drog jag till skolan och gjorde x antal timmars tentaplugg. 👊 Jag kan om jag vill! Viljan är allt om du ska lyckas här i livet.


Jag tycker om att ha fullt upp under dagarna, denna dag hade jag förutom gym och tentaplugg även varit på kör och visste att dagen därpå skulle bli lika intensiv.
En gruppintervju och information om Vikariebanken väntade tidigt.
 

Nu var jag framme, tur att det finns folk att fråga om vägen! Tycker att det såg proffsigt ut med en plastficka liggandes på bordet. Visst var man lite pirrig... har aldrig tidigare varit på gruppintervju. Vi delades in i olika grupper. Det gick riktigt bra och hade roligt under tiden. Win win! Nu hoppas jag att de väljer mig. Känns som att jag har 99% chans med tanke på min utbildning  och tidigare erfarenheter. :)

Framåt eftermiddagen jobbade jag från 17-21. Pengar är aldrig fel att tjäna!

Jag var tvungen att beskära denna bild, av respekt till min körkompis som inte ville synas.

I går var jag i alla fall med ett gäng på Högskolans föreningsmässa, vi försökte värva nya medlemmar till Borås Studentkör. Vi lyckades! Det var kul att göra någonting nytt. Har aldrig stått i en monter förut. Någon gång ska vara den första.

Efter denna mässa drog jag och en körkompis och käkade lunch. Vi hade många intressanta samtalsämnen så det blev dags att ta bussen till jobbet, körde mitt längsta pass. Gick från 15:00-23:15. Då var man rätt trött efteråt. Fast hade ändå en del energi, just för att mitt jobb som fritidsledare är givande. Jag ställdes för en extra stor utmaning och klarade den. Jag gillar utmaningar! För det leder till att jag utvecklas som människa.

Kommentarer
Nettan säger:

Härlig blogg :)


http://nouw.com/Nettan

2015-09-12 | 20:53:10
Bloggadress: http://nouw.com/Nettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note