Jag har fått en finne i nacken.



I går träffade jag ju som sagt min fina Vjollca. Det var en välbehövlig träff och promenad. ♥ Solen stod högt upp på himlen och det kändes så himla bra!


WOOOW! Körde denna måndag ett extremt gött och grymt överkroppspass!! Shit alltså! Vilken energi jag hade. Efter att jag kört utifrån mitt träningsshema så ville jag bara köra ännu mer! 💪 Kände dock att jag behövde/behöver ändra mitt upplägg av vikt. För det var alldeles för enkelt vissa gånger. Blir dessutom att dra ihop ett nytt träningsshema för att hålla uppe motivationen! 🙌👊 Hela livet består av mål för min del. ◊

Btw, om vi ska tala om någonting som har varit mindre bra. Jag har fått en finne i nacken och det gör rätt ordentligt ont. Särskilt när jag ligger på rygg eller vrider nacken. Usch, hoppas att det onda försvinner snart. På ett sätt är det komiskt att en finne kan göra ont å andra sidan är det inte det minsta kul. #beslutsångest

Förresten, följ mig gärna på Instagram: verreperre. Det vore kul! Kanske inte ni tycker, men jag tycker i alla fall det. Haha :3 Hoppas vi ses där!

Kommentarer
Ztinas - Motivation att följa dina drömmar säger:

Skönt med ett träningspass :)

2015-09-28 | 22:06:28
Bloggadress: http://ztinas.spotlife.se
linah säger:

va fin du är!

2015-09-29 | 19:27:17
Bloggadress: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note