Hyser hatkärlek till att gå upp tidigt.

 
God morgon på er!

Hoppas att ni har sovit gott! Själv har jag sovit som en stock. Har varit vaken sedan 06:45, men gick inte upp förrän ett par minuter efter 07:00. Träningsväskan är packad och jag är snart redo för att köra ett överkroppspass på gymmet! Trots att det kan vara segt att gå upp tidigt. Älskar jag det! Eller låt oss säga att jag hyser hatkärlek till att gå upp tidigt. Det låter faktiskt bättre och mer sanningsenligt. Fast kärleken är att veta att man hinner göra massa saker.
 
Ps: boken hjälper mig att styra upp mina träningssheman. Hur bra som helst! Haffade den under bokrean för endast 49 spänn. Kors i taket. ;) Här kan ni hitta den för 70 spänn.

Nu blire att fixa i ordning frukost och strax därefter dra till gymmet!

Önskar er en grym onsdag! 

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Duktig du är som kör tidigt på morgonen, jag har jättesvårt att komma igång och köra morgonpass.

2015-09-16 | 20:28:23
Bloggadress: http://maddisenj.se
shazi säger:

älskar dina bilder

2015-09-16 | 21:05:44
Bloggadress: http://shazi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note