Har verkligen fastnat för street wear.


1. Finns HÄR / 2. Finns HÄR / 3. Finns HÄR / 4. Finns HÄR
 
Hur snyggt är inte Junkyards utbud? Jag älskar verkligen denna sida! Har hittat hur mycket som helst som jag vill ha. Har verkligen fastnat för street wear. Det är så förbannat snyggt! Kan dock vara bra att ha en god ekonomi innan jag får för mig att gå loss och kanske heller inte vore så värst smart att beställa i samma anda som det luktar Rom. ;) Fast när den resan är gjord och lönen har trillat in på kontot så blire minsann andra bullar!

Vad tycker ni om Junkyard? Hiss/Diss? 

Kommentarer
linah säger:

haha oj! känner honom längst upp!

2015-09-03 | 11:02:00
Bloggadress: http://nouw.com/linahs
Dixi Wonderland säger:

Eftersom att jag bor i Trollhättan (staden där Junkyard skapades) så måste jag naturligtvis supporta dom ;D Älskar verkligen Adidas tröjan!

2015-09-03 | 11:28:44
Bloggadress: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note