Förväntansfull är bara förnamnet.

Bilderna ger ingen bra kvalite (I knoow) eftersom jag mobilbloggar. Ska fixa kvaliten när jag kommer hem. Hoppas då att Blogg.se funkar igen. Håller både mina tummar och tår!

Tjosan svejsan där ute! 

Hoppas att ni mår prima ballerina! Jag är trött, men i extas. För nu har vi ÄNTLIGEN kommit fram till en STOR dag i Veronicas liv. Det är nämligen dags för henne i morgon att åka till Rom tillsammans med hennes fina vän Vjollca och en av hennes vänner. Som Veronica aldrig har träffat förut. Men hon är säker på att dem kommer få det riktigt kul!! Leva livet helt enkelt. I en ny stad. Kan det bli bättre?! Festa, sola, bada, uppleva saker och fotografera i mängder! Givetvis följer kameran med på detta äventyr! Vad är en bloggare utan sin kamera? ;) 

Alltså, jag är sååå redo för denna resa. ROM HERE I COME! Denna dag har man väntat in enda sedan juni. Förväntansfull är bara förnamnet. Samtidigt som det känns pirrigt. Jag har inte varit utomlands sedan Sydafrika 2012. Tycker inte London räknas som utomlands. Haha, måste vara ett exotiskt land! Därmed basta. 

Nu blire att borsta tänderna och göra sig i ordning för sängen. God natt fina ni! Jag tycker om er väldigt mycket. ❤ 

Vi hörs troligtvis på söndag! Om inte så hörs vi nästa vecka. Ha det bäst tills dess! Behöver jag säga... "för det ska jag ha?" Nåväl, nu sa jag i alla fall det. Kan då aldrig hålla käften, höh. 

STOR KRAAAM 

Kommentarer
Linnea säger:

Hoppas du har det bra!!

2015-09-19 | 02:20:10
Bloggadress: http://thelinneajson.blogg.se/
Jasmine säger:

Åh vad kul, hoppas du får det jätte bra där!

2015-09-19 | 11:00:29
Bloggadress: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Karin säger:

Min mamma var i Rom för läänge sedan och hon trivdes mycket bra. Hon har berättat att alla Italienare har fina kläder.. Hoppas att resan var lika fantastisk som du trodde :)

2015-09-20 | 11:43:58
Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note