Filmmys är inte helt fel.

  Foto: Vjollca Haradinaj

Hellu på er goingar!

Jag har varit lite frånvarande på bloggen. I går mådde jag inte helt ok. Troligtvis beror det på att jag hade svårt att somna natten innan. Jag drog dock iväg och jobbade ett par timmar. Såg fram emot att träffa alla ungdomar och vårt spontandisco. Fast det blev inte som vi hade tänkt oss eftersom det var brist på personal. Ungdomarna blev både arga och besvikna. Kände verkligen deras känslor... det var inte alls kul. Men det fanns ingenting vi kunde göra än att stänga fritidsgården tidigare än vanligt.

Det var en nedstämd Veronica som fick skjuts in till stan av sin kollega. Hennes fredag blev inte som hon hade tänkt sig. Hon kände sig rätt trött också. Så hon landade i sängen redan klockan åtta och kollade på film. Strax därefter somnade hon. Trots att det inte blev som hon hade tänkt sig... Fick hon ett bra avslut på sin fredag! Filmmys är inte helt fel.

Btw, i dag har jag spelat in en video. En väldigt kort sådan för allting annat blev fail. Kommer lägga upp den i morgon. Stay tuned vettja! ;)

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Filmmys låter underbart :)

Jo det går bra med lillan, har valt att inte "outa" henne så mycket i sociala medier alls, tycker att hon ska få välja det själv när hon blir äldre. Hon växer så det knakar, rullar runt på golvet och försöker ta sig fram för fullt. Så det är full rulle här hemma vill jag lova :)

2015-09-26 | 22:11:17
Bloggadress: http://maddisenj.se
TIDSTJUVEN säger:

Så synd att ni var tvungna att ställa in planerna. :( Förstår att alla, inklusive du själv, blev besvikna.

2015-09-27 | 11:18:57
Bloggadress: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note