Vill gå utanför min "comfort zone" och vidga mina vyer.

God morgon på er!

Vaknade strax efter 07:00, nyduschad sitter jag framför bloggen med en kopp te, doftljus och musik. En riktigt mysig fredagsmorgon! Jag mår bäst av att komma igång på morgonen. Det blir vad man gör det till. Fram till klockan 13:00 är det mitt sista tentaplugg som gäller (i alla fall för denna gång). I dag ska jag skriva tentan. Jag har börjat få in begreppen mer och mer. Så det ska gå bra! :)

Btw, jag vill byta bloggportal. Känner att jag är färdig med Blogg.se. Har haft två bloggar här, men nu vill jag gå utanför min "comfort zone" och vidga mina vyer. Vill utvecklas hela tiden!

Bloggportaler jag är sugen på:

 
Vione
Finest
Spotlife
Devote

Hos Vione har jag redan skickat en bloggansökan efter mailkontakt, men inte fått svar ännu. Finest har jag också haft mailkontakt med och det ser lovande ut. Kan dra det kort... jag har helt enkelt mailat frågor till dessa bloggportaler. Just för att jag vill att det ska kännas rätt och att deras bloggportal är någonting för mig. Tänker att jag avvaktar tills nästa vecka och väljer sedan på magkänsla.

Ni får gärna kommentera vad ni tycker om dessa bloggportaler. I fall ni själva har erfarenhet av dem. Vore kul att veta! 

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

åh fin du är <3

2015-10-02 | 08:56:19
Bloggadress: http://johanssonisabelles.blogg.se/
Lollee säger:

Fin blogg du har :) Ha en trevlig helg!

2015-10-02 | 17:26:41
Bloggadress: http://www.nouw.com/galenilivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note