En dröm jag har.


I dag har jag samlat på mig massa nytt till mitt inspirationsförråd. Bibliotek är helt fantastiskt! Haha, man kan ju säga att jag gick all in. ;) Shit, vilket stort utbud det finns om man har planer på att starta eget företag. Det ska bli intressant att läsa dessa. Det är väldigt troligt att jag kommer skumläsa om jag inte fastnar för någon. Tänker att det är lite grejen med sådana här böcker som introducerar dig i ett visst område.

Det är ju faktiskt en dröm jag har. Att starta eget företag och kunna leva som yrkesbloggare. Det vore riktigt coolt och awsome! Här kan ni läsa mitt tidigare inlägg. 

Dela gärna med er av era drömmar! Vore intressant att läsa.

Kommentarer
Emma Engström säger:

Vad roligt det låter! :D

2015-10-03 | 21:52:02
Bloggadress: http://engstromemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note