Jag vägrar att bara komma i negativa tankar.

 
Vad händer med mig? Jag har sovit som en jävla kratta sedan i söndags. Det börjar bli psykiskt påfrestande... Att man vaknar om och om igen, när man vet att det enda man behöver är att sova. Förmodligen kommer jag gråta mig till sömns tillsammans med musik efter det här inlägget. Sömnproblem är ingenting som hör till vanligheten hos mig. Så det blir extra frustrerande när sådant här händer. Dessutom har jag ont i ryggen. Gör inte direkt saken bättre...

Det enda jag kan försöka glädjas åt just nu är att kören gav mig mycket energi i går. Musik och gemenskap är helt fantastiskt! det hjälper dock inte mig i detta fall. Men jag vägrar att bara komma i negativa tankar.

Kommentarer
Clin säger:

usch!! Att inte få sova som man ska påverkar en massor :( Hoppas det blir bättre! <3

Svar:sent svar som vanligt ;) Helgen är över och en ny kommer snart.Jobbade förra så ska bli skönt att vara ledig denna =) Har du några planer?

Massa kramar dig! <3

2015-03-04 | 21:59:37
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Usch det är inte kul att sova dåligt... Hoppas du snart sover bättre!

2015-03-05 | 10:04:56
Bloggadress: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note