Gött sällskap och folk - musiken var för det mesta bra!

Hej på er mina finisar!

Jag hade en riktigt lyckad dag i går tillsammans med Leah, hennes pojkvän och vän Johanna. Först var vi iväg och simmade och därefter slog vi oss ner på en pizzeria och käkade. Bästa!

Därefter drog vi hem. Jag stack bara in och hämtade min HMI-kabel och sedan tog jag trappan upp och umgicks med gänget igen. Vi kollade på film "Blood and Bone" och sedan drack vi lite. Så småningom drog jag in till mig för att fixa i ordning mig för kvällens utgång som skulle ske på Grand Hotel.

Så här blev resulatatet:


Jag älskar att klä upp mig när jag ska ut och festa. Körde på svart/silver glittrig partylook tillsammans med rött läpppstift/läppglans och mitt randiga linne med mina snygga läderbrallor (kärlek vid första ögonkastet). Smycken är för mig ett måste om min outfit ska vara fulländad. Känner mig naken utan det. Bar geopardörhängen (syns inte på bilderna) och alla mina favoritringar!! Däremot finns mitt favorithalsband runt halsen. :)

Det var sjukt roligt på Grand Hotel, har ju varit där en gång tidigare. Gött sällskap och folk - musiken var för det mesta bra!
Dock saknar jag att klubbar tar bort gamla goa dängor som man verkligen kan sjunga till. Nu spelas det i stort sett bara House. Fast jag dansade ändå, såklart! Kan knappt sitta still när jag är ute, oavsett om jag är nykter eller berusad. Jag är en dansperson alla gånger!

Min helg har varit grym denna gång också. Det blir vad man gör det till. Har nu precis ätit en LCHF-pannkaka. Känner mig dock fortfarande hungrig. En sak som är säker i alla fall är att det inte blir många knop i dag. Jag ska bara ta det lugnt, glo på film eller något annat för stunden och bara ha det allmänt gött.

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken helg!!bra beskrivet ..du är härlig!!du har en starkr personlighet....smitt vidare den till andra så värden kan slutta var så tråkigt😜😝😝😝😝

Svar: Tack snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad ska du veta (vem du än är). Haha, jag försöker så gott jag kan. Tycker också att världen kan vara rätt tråkig ibland :P
Var dig själv, för alla andra finns redan

2015-03-01 | 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note