En produktiv bussresa.


Hejsan på er mina finisar! 

En produktiv bussresa. Har precis kört tentaplugg. Nu ska jag läsa "Nu ler Vygotskij" inför ett seminarium som äger rum på tisdag! Är just nu på väg till min pappa som bor lite utanför Göteborg och känner att det är lika bra att utnyttja tiden. Eftersom jag kommer umgås med pappa i stort sett hela helgen. I morgon drar vi på 75-års fest för min fasters gubbe. Det ser jag verkligen fram emot! Träffa sådant folk man inte brukar och även se nya ansikten. Kameran tar jag givetvis med mig! Folket avgör dock hur mycket som får visas för er. 

Planerar att åka hem efter festen, men det kanske blir alldeles för sent. Vi får se! Söndag är i alla fall en dag som ska ägnas åt tentaplugg. 

Hoppas att ni får en underbar helg! För det ska ta mej tusan jag ha! :D Det blir vad man gör det till. Kram till er! ♡

Kommentarer
Susanna säger:

Skönt att kunna plugga på bussen i alla fall, själv mår jag bara illa!

sv: Sent svar men ja London är super :) Vet inte riktigt varför jag gillar det, men mamma har också varit där många gånger (och kan t.o.m. tunnelbanesystemet i stort sett utantill), lättare att ta sig dit än t.ex. New York. Men det är fint med de gammaldagsa byggnaderna, finns mycket shopping och sånt. Madame Tussauds skulle jag besöka igen också, bara varit där en gång :)

2015-03-13 | 16:30:54
Bloggadress: http://suslife.webblogg.se/
Aschmanda säger:

snygg du är! <3

2015-03-13 | 19:24:55
Bloggadress: http://aschmandas.com/
Aschmanda säger:

sv: Hehe neej, men hade verkligen velat :d

2015-03-13 | 19:25:20
Bloggadress: http://aschmandas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note