Color Me Rad - anmält mig!

   weheartit / Kollage gjort av mig

Det finns någonting jag inte har berättat för er ännu och det är att jag anmälde mig till Color Me Rad för några dagar sedan.
Så den 6 september kommer jag och två vänner springa detta lopp - kasta färgbomber och även få sådana kastade på oss. Det kommer blir sjuuuukt kul!! Jag längtar verkligen! Snacka om att jag har något att se fram emot. Har hört så mycket gott om detta lopp och nu är det äntligen min tur att få bilda en åsikt! :D

Ses vi där eller?

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Härligt! :)

2015-03-03 | 12:59:39
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Aschmanda säger:

dan vad nice :D

- Veckans blogg tävlingen är avslutad, kika in och kolla vem som vann! Oavsett resultat så ser jag mer än gärna att du är med igen <3

2015-03-03 | 22:07:53
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note