Inspiration denna tisdagsmorgon.

  Weheartit / Kollage gjort av mig 
 
Hola sötnosar! 
 
Jag bjussar på ett kollage som inspirerar mig just denna tisdagsmorgon. Svart och vitt med stilfulla detaljer. Fake-tatueringar är någonting jag särskilt har fastnat för! Sååå snyggt! 
 
Btw, nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig till min VFU. Missade första på grund av att min första buss var sen. Aja, sådant är livet. Bara till att höra av sig och meddela att jag kommer lite senare. :) 
 
Önskar er en fin tisdag! ❤ 
 
 

Kommentarer
Anon säger:

Ååh så du vill typ se ut som en Victoria Secret modell? 👍🏼

Svar: Jag tycker inte att tjejerna här ser ut som Victoria-'s Secrets modeller. Det är ingenting jag strävar efter. Tanken med detta inlägg var att berätta vad jag inspireras av, vilket jag har nämnt i mitt inlägg. :)
Var dig själv, för alla andra finns redan

2015-06-27 | 00:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note