Helgens outfit.



Foto: Vjollca Haradinaj

Bomberjacka - London ◊ Hatt och halsband - H&M ◊ Boots - Fått av mamma ◊ Byxor - Mamma har sytt ◊ Armband - ForLife ◊ Väska - Borås Marknad ◊ Ringar - Glitter

God kväll på er goingar!

Nu får ni se outfiten som fotograferades i helgen, ute i moder natur. Dessa bilder tycker jag blev allra bäst! Favoriten är helt klart den första. Den blev så underbart härlig i pose och färger! Nåväl, tänkte berätta lite om tanken bakom min outfit... Först och främst älskar jag att blanda olika mönster och bomberjackor ligger mig extra varmt om hjärtat. Hatten anser jag gör denna outfit ännu mera stilfull! LOVE IT. ♥

Vad tycks om denna outfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note