Familjen är värd mycket! ❤

TJENIXEN på er mina finisar! 
 
Hur står det till med er denna lördagsmorgon? Hoppas att ni mår bra. Här är det okej trots omständigheterna. Vill inte ta upp det här på bloggen, det är för privat för att nämnas. Kan bara berätta att min Midsommarafton inte blev som jag hade tänkt mig. Fast mamma och Mats hämtade upp mig i går så att jag kunde komma hem. Så sköönt!  Vi åt gott, framåt eftermiddag mumsade vi färskpotatis, sill, gräddfil och arbog. Drack även ett glas vin blandat med sprite till gottigheterna.
 
Till kvällen blev det grillmys och sedan käkade vi glass och jordgubbar. Därefter gick jag till sängs. Började bli trött och somnade nästan på bumsen. 
 
 
Fick skåda en vacker kvällshimmel utanför vårt hus. Små saker kan även sätta gulkant i vardagen.
 
Som sagt, min Midsommarafton blev inte som jag hade tänkt mig. Fast den blev bra ändå. Familjen är värd mycket! ❤ #thinkpositive
 
Hur har ert midsommarfirande varit? :) 

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST säger:

Herregud visste inte det var lördag förrän jag läste inlägget haha! Är verkligen off :') Vad mysigt med grillat, det är bäst! :) Och håller med dig, har man familjen när är ju allt bra :) Kram!

2015-06-20 | 19:07:55
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note