Du kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta. ♥


Tänk att ett djur kan betyda så mycket. Denna lilla krabat, Puffi var mitt allt. Min bästa vän. Ingen lyssnade så bra som honom. Om jag var ledsen, fanns han alltid där till tröst. Vi tillbringade nästan åtta år tillsammans. Det har varit underbara år! Han var i stort sett med mig hela tiden. Vi båda ville känna varandras närhet. De minnen som jag minns som allra starkast är när han satt under en stol och puffade på min rumpa för att få min uppmärksamhet. Han satt på min axel när jag gjorde läxor. Ett annat minne som finns var då jag badade honom (inte en sådan värst bra idé, då han lyckades bli förkyld) men jag ville ju bara att han skulle vara ren och fin. Tanken var i alla fall god. Vissa gånger bet han mig, förmodligen för att jag gosade med honom alldeles för mycket. Nåväl, trots det var han världens bästa kanin, helt klart. Utan tvivel. En speciell kanin som ALLTID kommer att finnas i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note