"Vi anser att alla är idioter, innan dem har bevisat motsatsen"


Nu tänker jag bjussa på lite random fakta om mig. Håll i hatten! Haha. Vet inte riktigt vad jag har berättat för er innan så ni får stå ut med att det skulle kunna vara en radio som har satts på repeat. Haha.

Jag är inte endast tvilling på bild, utan det stämmer även in real life. Har världens bästa tvillingbrorsa! 

Jag ÄLSKAR verkligen mat! Fast jag är inte lika förtjust i att laga den. Borde ha en privat kock/kokerska här hemma. 

När jag var liten lyssnade jag bland annat på Sten & Stanley, Ateenz, Bubbles och Carola. Några av dessa spelas fortfarande. ;) Gissa vilka?

För ett tag sedan minskade jag mitt intag av kolhydrater och känner mig numera piggare efter maten. Win win! 

Har haft sångpedagog sedan jag var 14 år upp till 17 år cirka. Det var riktigt kul, lärde mig massor under den tiden. Världens bästa sångpedagog! Trots att det var stor ålderskillnad mellan oss. Skrattade vi så att vi nästan fick magknip. Minns särskilt en gång då vi övade på "Heaven" - Bryan Adams och jag tittade på henne medan jag sjöng. Just i början av denna låt brister hon ut i skratt för hon tycker att det känns som att jag tillägnar låten till henne. Efter det kan vi inte se på varandra utan att tappa fokus. Därför ställde vi oss så att vi inte kunde se varandra. Då kunde vi fortsätta vårt övande. Goa tider det där! 

Jag har ALDRIG haft svårigheter att umgås med äldre. Tvärtom så har jag nästan bara haft och har äldre vänner. Inte ofta jag är äldst i mitt umgänge. Skulle jag någon gång vara det så kan man minsann sätta ett kors i taket. Så ovanligt är det, faktiskt. 

Blir det kaos i mitt liv, så syns det runt omkring mig. Syftar i detta fall på min lägenhet. 

Jag har lätt för att tro gott om alla. Vilket kan få stora konsekvenser. Jag och Vjollca har på mitt initativ tagit i hand på att vi ska följa mottot "Vi anser att alla är idioter, innan dem har bevisat motsatsen". BAAM! ✊ 


Kommentarer
-S & -E // två ungdomar säger:

Vilket inspirerande inlägg! en perfekt blogg och den faller verkligen oss i smaken. Vi kommer att komma tillbaka och jag hoppas att du även kollar in våran blogg och hittar något som du gillar! Ha en bra dag! ❤

2015-07-22 | 16:42:12
Bloggadress: http://citatdagligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note