Tror även att hon är såpass kreativ och fotograferar sina outfits.

 
Bilderna kommer från Angelica Blicks blogg.
 
Denna bloggerska har jag följt ett tag och jag inspireras verkligen av henne! Vilken stilikon. Hela hennes livsstil och klädstil är helt makalös. Har lagt märke till att hon har olika fotografer, bland annat Rami som fixar hennes outfitbilder. Däremot tror jag även att hon är såpass kreativ och fotograferar sina outfits.
 
Finns massor av andra bloggerskor och bloggare för den delen också som jag inspireras av. Skulle ni vilja att jag körde ett inlägg om det? :) 

Kommentarer
Vanessa andersson säger:

hade ingen aning om vem hon var, men wow vad fräcka bilder :D

2015-07-03 | 11:44:28
Bloggadress: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note