"The only bad workout is the one you didn't do"


Träningslusten kommer och går ibland. Men jag försöker ändå komma iväg till gymmet! Innan jag i går roade mig i stan. Körde jag ett rätt gött fokus på överkropp! 💪 Varför säger jag "rätt gött"? Jo, för att jag inte riktigt var lika taggad som i vanliga fall. Har tappat lite av min träningslust... det kommer ju sådana perioder i ens liv. I detta tillfälle känner jag mig besviken på mig själv, men i samma ögonblick tänker jag att man inte alltid kan vara på topp samt minns detta citat "The only bad workout is the one you didn't do" och då känns det genast bättre. 👍 Hoppas dock att träningslusten är tillbaka snart! Så att jag kör två pass i veckan med glädje igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note