Solbränna du ligger illa till, haha!

Bild från min Instagram @verreperre 
 
Ute på äventyr denna onsdag!! Sitter på buss mot Göteborg med go musik i lurarna. Därefter blir det spårvagn vidare till Saltholmen och där möts jag och pappa upp och tar färga ut till Brännö Rödsten. Det ska bli riktigt kul och vädret är ju helt underbart! Dessutom har jag köpt ny solkräm och bikini. Kan det bli bättre? :D Solbränna du ligger illa till, haha! Har med mig systemkameran så förvänta er en bildbomb tids nog nog. ;)
 
Hoppas att ni får en sjukt grym onsdag! För det ska jag ha! STOR KRAM 

Kommentarer
Vanessa andersson säger:

åh härliga göteborg :)

2015-07-01 | 10:53:35
Bloggadress: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note