Jag och min hatt är på äventyr!

 
TJENIXEN PÅ ER GOINGAR! 
 
Hur står det till? Här är det fint, dock lite slö på grund av att jag har vänt på dygnet i helgen. Fast nu sitter jag och min hatt i alla fall på tåget till min familj. Mamsen hämtar mig när jag är framme. Världens bästa! ❤ 
 
Planen är att stanna hemma ett par dagar och slippa gå upp så satans tidigt i morgon för att besöka tandläkaren. Det var tanken från allra första början. Sedan är jag ju spontan som ni säkert redan vet. ;D 
 
Nåväl, ha det bäst tills vi hörs igen! Stor kram :) 

Kommentarer
Bambi säger:

önskar att jag kunde bära hatt. Den där var ju underbar alltså :D

2015-07-13 | 18:54:48
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note