Jag ÄLSKAR verkligen händelserika stunder!!!

  Här uppträder Elin Ruth på Sommartorsdagarna.
 
Gårdagen bjöd på en massa roligheter. Först var jag på Sommartorsdagarna med min härliga vän Michaela. Haha, vi kollade faktiskt inte så mycket på artisten, det vill säga Elin Ruth som uppträdde. Utan vi strosade mest runt och kollade på folk, haha! Hon föll inte riktigt oss i smak. Fast hennes röst var det inget fel på! Riktigt duktig! Btw, det som är det roliga när man är ute... är att man aldrig kan veta vad som kommer att hända. Blev stoppad av Borås Tidning och dem frågade om de fick intervjua någon av oss. Det blev jag som fick svara på deras frågor och bli fotograferad! Tycker att sådant kan vara kul. Inte första gången jag får göra det heller för denna tidning. ;)

Så småningom drog Michela hem, och jag blev "ensam" kvar. Då kom en kille fram till mig som jag hade träffat ute på Viva för ett bra tag sedan. Sedan efter en stund drog han till sina kompisar. Då strosade jag vidare och kikade om det kunde finnas något kul i stan medan jag väntade på Vjollca. Hamnade vid dansbanan och lyssnade på Voize en sväng. Väl där fick jag två förfrågan om jag ville dansa. Men nä, jag väntade ju på Vjollca. Fast hon är inte känd för att vara världens snabbaste person direkt. ;) Så jag hade kunnat dansa, nästa gång ska jag säga "gärna" eller något liknande.


Därefter hörde jag musik utifrån Torsdagsvallen och blev väldigt nyfiken - gick in för att stilla min nyfikenhet. Det var ett grymt band, Roshombo som spelade. Jag lägger mest fokus på sång och sångaren hade en annorlunda och härlig röst! En sådan röst man skulle känna igen på radion, så det var riktigt häftigt!

  Borås är extra fint vid kvällstid, då allting är tänt. Myspys!
 
Slutligen var Vjollca framme i stan. Då drog vi till Vinci och satte oss en sväng. Därefter drog vi till King's Hill, men vi hann knappt komma innanför dörrarna, förrän vi insåg hur extremt dött det var och hittade ut lika fort. Då styrde vi våra steg mot Grand för där visste vi att det skulle vara gött ös!! Jomen, tro mig. Det var riktigt gött ös. Har aldrig sett så mycket folk där, det var typ helt smockfullt! Men kuuul var det!! Tråkigt bara att folk inte gärna öppnar upp sina ringar på dansgolvet. Trots det går det faktiskt alltid att hitta sådana människor som gör det. Vilket är helt fantastiskt!

Vilken asgrym torsdag/fredag jag hade! Jag ÄLSKAR verkligen händelserika stunder!!!
Hoppas att ni har haft det lika bra! :D

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

Ja jag är så glad åt att jag har henne. Hon är så bra!

2015-07-31 | 18:43:20
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note