En riktig SÖTNOS!


Tjenixen på er allesammans!

I stort sett hela denna onsdag har spenderats tillsammans med min fina vän Ulrika som jag inte har träffat på evigheter. Ett kärt återseende! Hon hämtade upp mig i förmiddags och så körde vi (eller rättare sagt hon, vore riskabelt om jag körde eftersom jag inget körkort äger) ut till landet där hon och hennes sambo bor. Fast just i dag var han inte hemma, då fick vi tid för oss själva. Mysigt och trevligt värre! :) Haha, våra munnar gick i ett för vi båda älskar att prata!! Samtalsämnen var i en väldigt blandad kompott. Det är sådant som jag älskar och tycker att det ska vara så. Ett bra sätt att börja sin dag med att andas in lantlig luft i kombination med att träffa en härlig vän. Win win!

Btw, hur söööt är inte hennes katt? Var ju bara tvungen att klicka av ett par bilder. En riktig SÖTNOS! 

Hur har er onsdag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note