Det blir i samma stund magiskt...

Weheartit / Kollage och redigering gjort av mig 
 
Alltså, shit vad många talanger det finns där ute! Dessa målningar inspirerar mig verkligen. Sättet det går att få konstverk att bli så fantastiskt levande. Det blir i samma stund magiskt... 
 
Jag har själv hållit på med konst i tidig ålder. Fram och tillbaka. Fast det har stannat av en aning, förr kunde jag ägna flera timmar per dag åt att åstadkomma någonting på endast ett papper. 
 
Håller ni på med konst? :)

Kommentarer
Karin säger:

Jag ritade väldigt mycket förut men nu för tiden färglägger jag mest målarböcker. Min morfar var väldigt kreativ men tyvärr hoppade den kunskapen över mig :(

2015-07-14 | 19:49:58
Bloggadress: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note