Det är ju förbaskat enkelt att matcha.

Weheartit / Kollage gjort av mig 

Jeansjackor och hängselbyxor tycker jag är riktigt snyggt! Äger dock inget utav det längre. Har haft en jeansjacka, men blev tvungen att skänka den för på grund av att den blev för liten. Fast den hade hängt med ett tag så det var inte särskilt konstigt att det fick bli ett avsked. Tids nog kommer jag nog köpa både en jeansjacka och hängselbyxor! Det är ju förbaskat enkelt att matcha. 

Gillar ni också dessa klädesplagg? 

Kommentarer
Bambi säger:

Jag älskar jeansjackor!! Har två stycken som jag använder väl. En är brorsans gamla som jag haft i flera år även när den egentligen var för liten. Den är mörkblå och lite varmare än den midjekorta ljusa jackan som jag använder på svala sommardagar.

2015-07-20 | 00:21:26
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note