Behöver jag ens säga någonting? NEJ.

Det blev en helt fantastisk onsdagskväll. Jag och mamsen tog en spontantripp till Göteborg för att besöka brorsan och hans flickvän.Vi hade det väldigt trevligt, fikade och samtalade om allt mellan himmel och jord. Var väldigt länge sedan jag träffade brorsan, så det kändes minst sagt välbehövligt. Som tvillingar har vi ett extra starkt band till varandra oavsett hur lång tid det har gått. Btw, utsikten från deras lägenhet var inte att leka med. 
 
Denna bild togs utanför fönstret.
 
 
Vilket magiskt ögonblick. Solnedgångar är något alldeles speciellt!! 🌇❤ 
 
Strax därefter berättade brorsans flickvän att det fanns en utsikt ännu högre upp. Vem tror ni blev exalterad? ;) 
 
 
Alltså, åååh älskade underbara Göteborg! Vill mer och mer bosätta mig där. En sådan fin och vacker stad! #villbligöteborgare 
 
 
Behöver jag ens säga någonting? NEJ.

Kommentarer
hjjonsson.blogg.se säger:

Nej vad mysigt, vill också bo i Göteborg men först måste jag ta studenten...!!

2015-07-17 | 11:17:36
Bloggadress: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note