Varje dag är en ständig kamp om att överleva.

HÄR kan du beställa armbandet "Zero Cancer", fast det kan inte bli exakt likadant. Eftersom varje armband är unikt.

Jag förmodar att alla någon gång har stött på cancer, kanske har du en närstående som har drabbats av cancer eller som är i ständig kamp med sjukdomen? Som varje dag kämpar för att ta sig upp på morgonen och visa dig det där leendet. Varje dag är en ständig kamp om att överleva. Finns ett flertal som jag känner som inte har klarat den kampen. Därför var det för mig helt självklart att tacka ja till detta samarbete med ForLife som stödjer cancerforskning.

Ett armband skickades hem till mig för att visa sin tacksamhet, men även för att kunna sprida vidare deras sida och vad de står för. Tack för det fina armbandet! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Kommentarer
Emma säger:

Själv har jag två armband från "fuck cancer". Beställde ett och gjorde ett själv på pärldag då man hjälper till att göra dom.
Jag miste nämligen min mormor i cancer när jag var 8 år, rätt tufft eftersom hon var min förebild.

Kram

2015-01-29 | 16:09:30
Bloggadress: http://oscarssonemma.blogg.se
NICOLE säger:

Ja usch ja :(( Denna hemska sjukdom. Blir alltid så berörd.. Använder mitt fuck-cancer armband dagligen.

SV: Den var fin!! Och han är ju bara föööör snyyyygg :D

2015-01-29 | 17:53:17
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se
NICOLE säger:

SV ja det är det, och verkligen nödvändigt. Jag kan inte ha så mycket smink som jag har, det är inte bra haha

2015-01-29 | 19:29:37
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note