Tio fakta om mig.

♣ Jag klär mig kvinnligt, men även en sväng av manligt.

 
Jag älskar att redigera bilder.



Under gymnasiet hängde jag mycket på Donken.


Tycker det är riktigt roligt att testa på nya frisyrer!! Här är en av mina mest vågade under tiden då jag bodde hemma.

Före                                                                            Efter

Jag har aldrig varit rädd för att experimentera med färger.



Åldern har ingen avgörande roll för hur roligt man kan ha.



 ♣ Musikalen Grease gjordes i 9:an och jag var en av huvudrollerna - Sandy. Det var sjukt roligt!



Jag har haft en kanin vid namn Puffi. Han blev nästan 8 år och han var min allra bästa vän.

 
Haha, jag gillarr Snow Slush och då ska det blandas. Jomen, visst!



Hundar kommer jag alltid att älska. Trots att jag numera är pälsallergiker.



Vad tycker ni om detta inlägg? Är det någonting som ni skulle vilja se mer framöver? Let me know!

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se säger:

Roligt med lite slumpmässig fakta :D

2015-01-22 | 20:27:06
Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note