Dagens outfit: Bomberjacka med guldiga detaljer

God kväll mina fina och underbara läsare! :)

Hur står det till med er? Hoppas att det är fint i alla fall. Själv är det bra, börjar dock bli en aning trött. Så snart är det sängtime. Men... som utlovat... här har ni dagens outfit:

Bomberjacka - VILA ◊ T-shirt - JunkyardBeanie - NellySkinnbrallor - MyrornaHalsband - H&MArmband - Ur&Pen och Nelly ◊ Örhängen - AccesoriesRingar - Glitter och Nelly

Well. Denna fredag kände jag för att fixa till mig lite extra. Min eyeliner användes för andra gången, tack och lov för tops och sminkborttagning! Haha... Drog ihop en ball outfit som bestod till mesta dels av min senaste nätshopping, detta övergick allra mest till guldiga detaljer! Jag älskar en sådan här kombination. Svart tillsammans med guld och mönster. Yammi!

Vad tycker ni om denna outfit? Hiss/Diss? Lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se säger:

Cool jacka!

2015-01-23 | 23:22:20
Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Mizca säger:

Svar: Hahaha ... ibland är det svårt att bestämma sig för en sak att göra, så man gör allt samtidigt istället :)

2015-01-24 | 09:12:29
Bloggadress: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note