Allting hamnar under kategorin nätshopping.

God kväll mina goingar!

Det blev ett gött gympass med Cecilia tidigare i dag. Enda nackdelen var att jag lyckades förvärra min stela nacke till att i stället känna smärta, ville styrketräna som vanligt men det ville inte min nacke. I bland är man allt "bra" korkad. Så det blev mest fokus på ben. Det lär bli benpass resten av veckan, för att låta nacken vila. Den mår inge vidare...

Nåväl, efter gymmet drog vi hem till Cecilia och bara tog det lugnt. Snodde hennes säng, hehe. ;) Därefter lagade hon omelett till oss båda. Vilken lyx! Det är så fantastiskt roligt att jag och Cecilia har fått sådan bra kontakt. Vi har ju trots allt känt varandra sedan gymnasiet. :)

Väl hemkommen fanns det paket i brevlådan, väldans vad jag blir bortskämd. Thihi! Dock är det jag själv som har fått pröjsa mina paket.


T-shirt - Junkyard ◊ Smycken och beanie - Nelly

Allting hamnar under kategorin nätshopping. Jag älskar verkligen dessa saker! Desutom fanns alla på REA. Hur awsome? Tänker sätta ihop en outfit med detta i morgon, det kommer blir grymt! Haha, längtar redan!!

Kommentarer
NICOLE säger:

Ajaj, hoppas nacken blir bättre snabbt :)
Och vad kul med nytt :D

SV: hihi ja ;) Ska berätta när mer är klart =)

jaa löpning är grymt! =)

2015-01-21 | 23:42:52
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note