Tror inte att tjejernas bloggar är bättre.

Nu tänker jag lyfta fram killbloggare. Det är otroligt många tjejer i bloggvärlden och som tar hem pris för sina bloggar. Däremot är det färre killar och jag tror inte att det beror på att tjejernas bloggar är bättre, utan att de helt enkelt inte får chans att synas i samma utsträckning. Tänker härmed ändra på det!

Jag följer bara ett antal killbloggar. Här har ni ett axplock:

1. Viktor Frisk

Denna kille har jag följt ett x antal år. Det är riktigt roligt att se hur han har tagit sig fram. Trots att han hoppade av skolan. Viktor har bland annat startat eget företag, producerat en låt och håller nu på att öva inför Melodifestivalen. Han är en otroligt godhjärtad person (jag har inte träffat honom), men sådant lyser faktiskt ofta igenom. Viktor vågar satsa på det han älskar, han är en stor inspirationskälla för många. Hans brinnanande intresse för mode syns tydligt i hans blogg. Då han bjussar på mycket outfitbilder. För ett tag sedan gick han även ut med att han har ADHD. Det kan jag tänka mig inspirerar många. I bland delar han med sig av djupa tankar och formulerar sig väldigt bra. Klicka på bilden för at komma till Viktors blogg.

2. Mathias Hjorth
 
Jag har inte följt Mathias blogg alltför länge. Fastnade dock för hans coola stil man får se i hans outfitbilder. Att han är student gjorde även det mer instressant eftersom jag själv kan relatera till det. Kul att man har fått följa hans flytt från den älskade staden Göteborg till Stockholm. Häng med på hans resa vettja! Klicka på bilden för att komma till Mathias blogg.

3. Calle Engström
 
Jadu, denna kille hamnade i mitt Bloglovin fält för några månader sedan. Det som höll mig kvar var hans stil som visas i hans outfitbilder. Calle bjussar inte bara på mode, utan du får även en inblick i hans vardag. Klicka på bilden för att komma till Calles blogg.

4. Mohammedi

Oboy! Inte följt denna kille särskilt länge. Fast kan redan nu säga att han är en Gud på att teckna. Det var någonstans där jag valde att stanna och hans intresse för foto och mode. En riktigt kreativ grabb! Beundrar hans kollektion "Mohammedi's collection", som är en tygkasse med ett otroligt fint budskap! Klicka på bilden för att komma till Mohammedis blogg.

Hoppas att ni tyckte om detta inlägg! Ni får gärna lämna en kommentar innan ni traskar vidare. Tipsa gärna om fler killbloggar. Då kan folk som går in här se tipsen och "få upp ögonen" för nya bloggar. Come on, just do it! ;)

Kommentarer
Emelie säger:

Viktors blogg är bra ;)

2015-02-03 | 11:10:21
Bloggadress: http://nouw.com/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note