Träning är en del av mitt liv och jag vill testa mig fram i gymdjungeln.



Träning är en del av mitt liv och jag är en sådan person som gärna testar mig fram. I det här fallet gymdjungeln. Därför beställde jag för ett tag sedan en ny smak av proteinpulver från MMSPORTS, denna gång blev det vanilj. Den är inte lika god som choklad/banan men den är helt klart godkänd! Fast jag är ju en sucker för choklad och banan. ;) Jag tycker att proteinpulver är ett bra sätt för att få i sig protein direkt efter träning. Vet att det finns skilda åsikter om denna produkt. På tal om någonting annat. Inte helt fel att få en gratis tidning på köpet! Har dock bara skummat igenom den än så länge.

Fredagsplaner: Ska käka frukost - packa min träningsväska - dra till gymmet! Jag är riktigt taggad trots att jag fortfarande inte helt har vaknat, haha.

Vi hörs senare! :) ♥

Kommentarer
Carina säger:

Kram!💖

Svar: Kramis mor min sköna 💖
Var dig själv, för alla andra finns redan

2015-02-20 | 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note