"Tränar du? Ja... Fast tränar gör vi väl på gymmet och inte när vi städar?"

             Ett sådant jävla bra citat!

Tjenixen på er mina små raringar!

Denna torsdag har jag varit i skolan på föreläsning, sedan hem och käkade lunch - gjorde det fint här hemma innan ett städföretag kom förbi och gjorde rent min soffa kostnadsfritt. Fick testa på olika munstycken som hon från företaget hade med sig. Fick även jämföra min dammsugare mot hennes. Det var stor skillnad. Får typ köra värsta styrketräning för armarna när jag använder min egen och ska dammsuga mattan. Hon uttryckte sig roligt: "Tränar du? Ja... Fast tränar gör vi väl på gymmet och inte när vi städar?" Klockrent! Haha, efter ett tag tröttnade jag på att städa och undrade när städningen av soffan skulle ske. Precis det hon skulle sätta igång med, tydligen. Det var intressant att lyssna på henne och samtidigt se hur mycket skit som faktiskt fastnar i ens soffa. Det är definitivt mer än vad man tror. Under tiden som städningen på gick. Hade vi riktigt roligt! Vi klickade direkt och kunde skämta med varandra. Nu kanske ni undrar varför det här gjordes kostnadsfritt? Anledningen till att jag fick det kostnadsfritt var för att min fina vän Cecilia hade rekomenderat mig och då kom det i går ett samtal från dem. Trodde först att det var någon som busringde. Fast så var inte fallet. Utan samtalet ledde till en ren och fin soffa. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note