Sugen på att köra en porträttfotografering?

Foto: Cecilia Hellqvist

Ni som följer min blogg vet nog vi det här laget att jag har en egen fotograf (hon är inte utbildad, men väldigt duktig). Hennes namn är Cecilia Hellqvist. Vi drar ut till olika platser och fotograferar mina outfits. Jag tycker helt klart om att stå framför kameran, men gillar även att vara bakom! Så i morse när jag vaknade blev jag värsta sugen på att köra en porträttfotografering! Nu kommer frågan till er: Vill ni stå modell? :) I så fall hör av er antingen här nedan i kommentarsfältet eller till min mail: [email protected]

Det vore verkligen superkul om någon ville ställa upp! Avstånd kan dock vara ett hinder, men vi kan ju i alla fall diskutera saken ifall ni känner för att bli fotograferade. Det jag kan lova er när vi ses är att jag har läst på om hur man tar porträtt. Så att det kan bli bra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note