Sportfotografering: Borås Basket vs LF Basket

En basket-groupie with my girl gang.
 
Yes, jag är väl medveten om att jag lovade er att fler bilder från basketmatchen som ägde rum i tisdags skulle läggas upp i går. Men jag kände helt enkelt inte för att blogga och vill inte att bloggen ska vara ett tvång! Det skulle bara kännas fel. Bättre sent än aldrig brukar man ju änna säga. ;)

Här får ni ta del utav ett axpock:


Dessa är några av bilderna som jag blev någorlunda nöjd med. Förutom den första för den tyckte jag blev riktigt grym! Fick många boys på en och samma bild, plus att bollen kom med. Vilket jag läste var en sådan sak man skulle tänka på då man körde sportfotografering. Det var inte det lättaste att hinna med att fotografera ute på plan då basketspelare inte direkt står still. Vore konstigt om de gjorde det och totalt meningslöst. Borås Basket tog hem matchen mot LF Basket. Har för mig att vinsten slutade på 94 poäng. Go Borås!

Kommentarer
Aschmanda säger:

Precis bättre sent än aldrig :D


sv: Ja men verkligen de är ju de :) Det är bra <3!

2015-02-19 | 23:24:20
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note