Smarteyes event: Fotografering, glasögon och samtal

I går var jag på Smartyes event. Det var väldigt mysigt, trevligt och härligt att strosa omkring och fotografera samt samtala med folk och även pröva glasögon. Ofta i sådana här trånga utrymmen börjar folk prata med varandra även om de inte känner varandra. Himla uppskattat! :) Btw, folk såg lite rädda ut när jag tog fram min kamera. Mig vetiligt är inte min kamera särskilt skrämmande. Den är rätt snäll faktiskt. Precis som mig! Brås ju på sin ägare givetvis. ;D



Deltog i en tävling där man kunde ha chans att vinna tre par glasögon om man gissade rätt på hur många bågar som fanns i skålen. Klurigt värre, men helt klart värt ett försök! Jag gissade på 30 brukar oftast få plats mer än vad man tror. Får hoppas på det bästa!! Vore ju himla sköj att vinna!



Det bjöds på tilltugg - mingelparty.

Ovan syns en liten asiett med två tunnbrödsrullar tillsammans med lufttorkad skinka och ett kex med brieost toppat med en oliv (som jag inte åt). Fanns även en knäckebrödsskiva med skagenröra (det åt jag!) och "kexpinnen".


Till dryck serverades det cider, med alkohol eller utan. Beslutet tog man själv. Jag valde alkoholfritt. Den är oftast godast!

Nu hade jag fått allting jag behövde... dags att starta mingel-partyt och fotografera.


Det här var inga glasögon jag fastnade för direkt. Prövade ett par stycken. Däremot...


... Dessa ovan blev jag väldigt förtjust i. Riktigt snygga och classy! Nästan som de jag har fast skiljer sig något. Btw, det var en kvinna som frågade om jag tog kort på mig själv. "Ja, jag är nämligen bloggare. Jaha, svarar kvinnan". Det var lite småkul.

Kom inte tomhänt ut från Smarteyes, fick nämligen med mig en goodiebag. Inte så värst mycket användbart i (mer än en gratis synundersökning, wohooo) men alltid lika kul att få en goodiebag innan man går! :) Det är någonting speciellt med just en sådan bag!

Kommentarer
MATILDA säger:

Vad roligt! :)

2015-02-26 | 11:00:46
Bloggadress: http://matildays.se
Aschmanda säger:

Fan vad nice :D<3

2015-02-26 | 18:22:32
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
Clin säger:

Bagen är ju det bästa att få ;)
Så gott det där såg ut! Älskar tunnbrödsrullar men olika fyllningar. Längesen jag åt. Blir mest på sommaren när man ska på utflykter.

Svar: kommer knappt ihåg vilka affärer vi var i haha nästan 1v sen ;) Men tror de bara massa mataffärer och så.

Massvis med kramisar till fina dig! <33

2015-02-26 | 18:26:42
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note