Slipper tänka strategiskt varje gång det är föreläsning.

   Me and my BF. Svarta bää.

Oboy oboy! Vilken händeserik fredag!
Har varit in tha school från 09:00-15:00 och därefter hade jag synundersökning på Smarteyes. Vilket resulterade till att jag behövde köpa nya glasögon så i dag valde jag ut ett par. Det blir kul med förändring och samtidigt kunna slippa tänka strategiskt varje gång det är föreläsning. Awsome! Därefter drog jag direkt till gymmet och körde kondition, ben, armar, mage och rumpa. Blev dock mest fokus på ben och armar. I dag var jag extremt taggad! Blev därför bästa passet på länge. Köttade nästan i två timmar. Kunde inte sluta. Fast efter ett tag sa min kropp ifrån och då lyssnade jag. Good Veronica!

Just nu: sitter här i min ensamhet (sjukt skönt). Har precis släppt plugget. Ska hoppa in i duschen och sedan slå på en film - käka och hitta soffläge. Jag är välförtjänt att bara ta det lugnt i kväll.

I morgon blir det nämligen tvättning, simning och party! It's gonna be fab! I alla fall de två sista sakerna, haha.

Hur ser er helg ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note