Ett hårt slag i ansiktet.

  we♥it / Kollage gjort av mig

Någonting som har slagit mig hårt i ansiktet är att jag i stort sett har pluggat hela mitt liv. Direkt efter gymnasiet (bara ett sommarlov tillgodo) hoppade jag på högskolan och är snart färdigutbildad förskollärare. Jag har redan börjat fundera på vad jag vill göra när jag har tagit examen. Det enda jag vet just nu är att jag vill resa och se mig omkring i världen. Vet att det finns såå mycket mer än Sverige. Vill kunna berätta spännande historier för mina framtida barn. Vad jag har upplevt och vilka minnen jag har skapat ute i världen. Min dröm är att någon gång resa till Australien!

Kommentarer
Emma Grann Fotografi säger:

Jaaa res till Australien! Bästa :) Bara gör det!

2015-02-27 | 14:12:52
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Sofie säger:

Åh vad härligt, en resa till Australien vore ju en dröm! :)

2015-03-01 | 20:24:26
Bloggadress: http://sofiewiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note