Så vinnarna är... *virvel på trumma*

 
Jag insåg i stundens hetta då jag tänkte "det vore kul att starta veckans blogg!" Gick in och kollade om min senaste tävling var korad. Upptäcker att den inte är det. Då får vi helt enkelt fixa det!

Så vinnarna är... *virvel på trumma*

1. Charlotta Hägg


Denna goa tjej har jag följt ett tag. Hon är liksom jag student, jag gillar bloggar som man kan relatera till.
Hon bjuder på en hel del mode, men man får även ta del av hennes vardag som kan vara allt från plugg till träning. Jag tycker om hennes blogg, den är intressant och rolig att läsa. Klicka på bilden för att komma till Charlottas blogg.

2. Cassandra Haraldsson
 
Tjejen har ett stort intresse för foto. Det genomsyrar hela hennes blogg. Fast du får även tillsammans med fina bilder följa hennes vardag som kan handla om shopping och fikabesök. Framför allt räkna med att inspireras av många utav hennes bilder. För en del sticker utifrån mängden! Klicka på bilden för att komma till Cassandras blogg.

GRATTIS TILL ER SOM VANN! (:

Nu är det dags för en ny omgång av Veckans blogg! Kul va? Jag tycker i alla fall att det är kul varje gång. Får tillfälle att kika igenom era bloggar - kanske hittar en ny favorit. Who knows?

Här kommer tävlingsreglerna:

* Kommentera "jag vill vara med" eller liknande, så att jag forstår att du vill delta.
* Du får gärna sprida vidare denna tävling, men det är inte ett måste. Känn dig fri!
* Tävlingen avslutas när jag tycker att det är nog med deltagare.

Lycka till mina goingar!! :D Jag håller både mina tummar och tår för er!

Kommentarer
Emma säger:

Jag är med :)

2015-02-05 | 12:37:21
Bloggadress: http://oscarssonemma.blogg.se
Maria - To make each day count säger:

Jag är med :)

2015-06-28 | 17:03:54
Bloggadress: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note