Har haft hemstudier, men med handen på hjärtat.

Foto: Cecilia Hellqvist

Hej på er mina sötnosar!

Vilken händelserik tisdag det har varit. Har haft hemstudier, men med handen på hjärtat kan jag säga att jag i stort sett gjort allting förutom att plugga. Åkte till skolan för att hämta en tenta som jag lyckades få VG på! Vad hände där? Det handlar dessutom om mitt hat-ämne matematik. Klagar dock inte. Fan asstolt över mig själv! Nu är det bara att kämpa vidare. Jag kan om jag bara sätter manken till.

Efter tenta hämtandet drog jag iväg till Myrorna och Emmaus för att fira, haha! Vad passar sig inte bättre än lite shopping? :) Hihi, det var lite smått och gott som fick flytta in i Veronicas garderob. UNDERBART!

Då jag tyckte att shoppingen fick räcka. Drog jag in på Willys och fortsatte där mitt shoppande.
Denna gången stod mat i fokus. Mums, jag älskar verkligen mat!! Vad vore världen i all sin glans om inte mat fanns?

Nä, nu ska jag ta tag i att få mitt hem finare än vad det är just nu. Det är lite oreda... Dunka musik kommer bli ett faktum för att palla!

Hoppas att även ni har haft/har en grym tisdag! Kram till er.

Kommentarer
Aschmanda säger:

fin du är! :)


sv: Jo då det går! :D Men är ju inte så mycket på gymmet, tränar ju mest hemma och på dansen! :)

- Glöm inte att vara med i tävlingen om att tävla om ett presentkort 500 kr hos Stylingagenten.se !

2015-02-03 | 21:48:47
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
Alice säger:

Tänkte bara säga att jag diggar ditt hår! Det är skitfint ^^

2015-02-07 | 23:13:09
Bloggadress: http://www.alicevetu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note