Hallelujah these moments.

Hallelujah these moments. I dag har jag sjungit i ett x antal timmar och överraskade mig själv med att få värsta grymma feeling på "Stand By Me". Enligt mina öron lät det grymt bra! Vågar inprovisera mer och mer. Vilket är det roligaste man kan göra i musikvärlden! Att göra sin egen tolkning av en låt. Har att tacka min dåvarande sångpedagog Gine för att jag har börjat improvisera. :)

Förutom att mycket tid har ägnats åt sång har jag även städat och gått ner till stan i den härliga vårsolen för att köpa Spotify Premium. Därefter stack jag in på ICA och handlade. Sedan blev jag hungrig så tog en sväng in på Tellus och köpte en kebebtallrik.


No words needed... Right?
 
Ett fantastiskt slut på denna helg! Hur har er helg varit?

Kommentarer
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Mm den maten såg riktigt god ut. :)

2015-02-22 | 19:15:03
Bloggadress: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note