Finns äkta kärlek?

"I blame you for thinking you knew what was best for me, when YOU were the best for me."

 
Helt ärligt. Finns sådan kärlek som Amanda och Dawson visar varandra i filmen The Best of Me? Jag har då i alla fall aldrig stött på den. Nicholas Sparks har i alla fall gjort det igen. Han imponerar gång på gång. Det är förmodligen ingen som har missat att han även ligger bakom filmerna The Notebook, The Lucky One och The Last Song. Jag har hittat min favoritregissör det är ett som är säkert! Ååh, jag måste ju bara läsa boken någon gång. Jag ÄLSKADE verkligen denna film!!

Nåväl, drar igenom handlingen lite kort:

Gymnasieeleverna Amanda Collier och Dawson Cole föll djupt, utan tvekan in i förälskelse. De levde i olika världar med olika förutsättningar. Men deras kärlek var så stark att ingenting kunde stoppa dem. Fast deras kärlek sattes på prov många gånger och till slut uppstod händelser som fick det unga paret att gå skilda vägar...

Btw, jag kan ju be att få tala om att varken kinder eller ögon lämnades torra. Så var helst osminkad när du ser denna film är mitt tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note