Dansgolvet får i stort sett all min uppmärksamhet.

I helgen, under fredagskvällen var jag på förfest hemma hos Emma och Jasse. En lyckad sådan! Vi upplevde barndomsminnen genom att lyssna på signaturmelodier till program och liknande. Sång, musik, glädje och kärlek är orden jag skulle beskriva just denna kväll.

Så småningom var det dags att dra in till stan och fortsätta festandet. Innan dess kom jag och Patrik med på bild. Haha, Veronica ser otroligt nykter ut!


Btw, jag älskar verkligen min guld/svarta skjorta som är köpt på Second Hand i London. Snacka om blingbling!

Vi hade nu placerat oss inne på Viva Night Club. Drinkar var beställda. Dansgolvet började fyllas på med folk. Förmodligen var det vi som fått igång dansandet. Eftersom vi dansade direkt när vi kom och det måste alltid vara någon som börjar eller att folk får i sig alkohol. Tragiskt, men sant.


Gruppbild är obligatoriskt. I de allra flesta fall.

Alltså woow, vilket party det blev!! Jag kan erkänna att jag vid tolvslaget föreslog om vi i stället skulle dra till Grand Hotel, för det kändes så sjukt dött. Fast det bättrade sig så småningom och då var det riktigt kul! När jag är ute och partajar så är det ett faktum att dansgolvet får i stort sett all min uppmärksamhet. Jag älskar att dansa och bara släppa loss! Jag sörjer med de som inte vågar det, eftersom dessa går miste om hur fantastiskt härligt och underbart det är att bara röra sig till musiken utan att tänka på vad andra tycker och tänker.

Jag kom hem strax innan två, eftersom jag gick och det gjorde rätt skapligt ont i fötterna av mina klackskor (dock är det bättre klackar än ett par andra). Fast jag gissar att jag är känslig för att gå i klackskor. Nåväl, somnade som en stock när jag kröp till sängs. Var desto segare senare under dagen... Inte bakis, utan bara allmänt seg i hövet för att man rubbat sin dygnsrytm. Fast det var det fan värt! ;)

Tack för en awsome kväll/natt goingar! Måste göras om :D

Kommentarer
Clin säger:

ser ut som du hade det skoj ;)
Helt underbar skjorta!! Älskar den! Kanske för den är svart ;) haha nä men den var grym!

svar: åhh Så ska det låta älskar jag :D

Mängder av kramar till dig! <3

2015-02-09 | 20:39:37
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se
Aschmanda säger:

Härliga bilder :D!!

sv:Hehe tack :D! Haha är de så ? :) Du få träna lite att gå i klackar! :D Det lönar sig <3 Vill man va fin får man lida pin, hehe :P

2015-02-09 | 22:27:09
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
malin säger:

Åh det lät som en riktig toppenkväll!

2015-02-10 | 08:41:12
Bloggadress: http://majzans.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note